Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

APERTURA NUOVO SPORTELLO LEGALE ADOC PALERMO

Abbiamo il piacere di comunicare che, al fine di venire incontro alle esigenze di tutti gli associati, è stato istituito uno sportello legale che sarà operante il mercoledì dalle ore 10:00 alle 12:00 (Tel. 091.324103). E’ pure possibile inviare una e-mail all’Avv. Scalia ponendo domande a carattere legale (legaladocsicilia@libero.it)

Si ricorda, con l’occasione, che lo sportello Regionale di Palermo è aperto tutti i lunedì, mercoledì e venerdì dalle ore 9:30 alle 12:30 per fornire assistenza e consulenza nei vari settori (banche e finanziarie, tasse e tributi, assicurazioni, telefonia fissa e mobile, poste, trasporti, energia, commercio, garanzie, etc.) oltre all’assistenza ai reclami. V’informiamo, inoltre che Adoc ha firmato numerosi protocolli con aziende e società, per risolvere le controversie in via conciliativa (tra cui: Banca Intesa, Edison, Enel, Fastweb, Unicredit, Trenitalia, Ania, Telecom, Wind, Tim, Vodafone, H3G, Monte Paschi Siena, Poste Italiane).

In questo modo è possibile far valere i propri diritti ed ottenere il giusto risarcimento rivolgendosi ai nostri sportelli, utilizzando, senza costi aggiuntivi, la procedura di Conciliazione Paritetica.

Restiamo a Vostra disposizione per qualunque Vostra esigenza e porgiamo cordiali saluti.